Jump to content

Hvorfor 2,9Gbit/s + 100Mbit/s?

By Joakim Espevik
Published: 05. Mar 2008, 15:02

Som tidlegare annonsert er årets internett-tilkopling 2.9Gbit + 100Mbit/s. Her følgjer forklaringa på kvifor det er slik.

Grunnen til dette er at nokre spelarar har opplevd vansker med online-spel. Nokre spel med serverar utanom skipet får ofte høg responstid, fordi så mykje av linja allereie er i bruk. (Sjå graf)

For å takla dette problemet, har Tech:Net reservert 100Mbit/s for nokre spel, og dei vil ha dine tips for spel som kan nytte denne delen av linja. Spel som allereie står på lista er:

  • World of Warcraft
  • Battle.net-spel
  • Eve Online

Har du tips om kva spel som skulle vært på denne lista? Post ditt forslag I foraet.

Det me treng er spel med sentraliserte serverar. Det vil seie spel som er MMPORG, RTS, eller linknande. Spelet må alltid ha den same Ipen, ikkje ein skiftande IP. Det er viktig at du tar med IP-adressa til spelet i din post, sånn at me slepp å bruke verdifull tid på dette sjølv. Ein enkel måte å finne den på er å bruke TCPView og finne IPane spela bruker.

PS:
Dette er ein ekstratjeneste fra Tech. Det vert ikkje garantert kvalitet, eller at dine forslag vil bli tatt til følgje. Valget av kva spel som vil verte tatt med er svært strengt.

  • NTNU
  • Asus
  • Intel
  • Cisco
  • Razer
  • Netshop
  • Netshop
  • Sun Microsystems
  • Zyxel
  • Ementor
  • BaneTele
  • Creative

Copyright (c) 1996-2008 KANDU and contributors. The Gathering is a registered trademark by KANDU

Powered by Etomite CMS.